Skip available courses

Available courses

Learn basic concepts and marketing functions. Marketing environment information systems, marketing and market research. customer behavior  Market  Segmentation  Selecting  a  target  market Product  positioning  Product management,  pricing,  distribution channels  and  product  distribution. Promotion Social Marketing Global Marketing Planning and execution of marketing ethics

Issues related to customer relationship management. Including planning, relationship management and the effectiveness of customer relationship management. New tools and education to help manage customer relationships

English for communication, including giving information, making summary and expressing
opinion; Reading strategies; Writing in daily life; Making references and dictionary application for reading and writing; Information system and electronic databases application.



ศึกษาเพื่อพัฒนาทักษะในการอ่าน การเขียน การเจรจาภาษาต่างประเทศด้านการจัดการโลจิสติกส์ทั้งทางทฤษฎีและทางปฏิบัติ โดยใช้กรณีศึกษาเพื่อเพิ่มทักษะการสื่อสาร

Learn basic concepts and marketing functions. Marketing environment
information systems, marketing and market research. customer behavior Market Segmentation Selecting a target market Product positioning Product management, pricing, distribution channels and product distribution. Promotion Social Marketing Global Marketing Planning and execution of marketing ethics.

Learn basic concepts and marketing functions. Marketing environment
information systems, marketing and market research. customer behavior Market Segmentation Selecting a target market Product positioning Product management, pricing, distribution channels and product distribution. Promotion Social Marketing Global Marketing Planning and execution of marketing ethics.

English for daily life communication with Thai and western cultural concern;
electronic information retrieval; making references and learning from electronic databases and
printing materials.

ศึกษาเพื่อพัฒนาทักษะในการอ่าน การเขียน การเจรจาภาษาต่างประเทศด้านการจัดการโลจิสติกส์ทั้งทางทฤษฎีและทางปฏิบัติ โดยใช้กรณีศึกษาเพื่อเพิ่มทักษะการสื่อสาร

การใช้ภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสาร การให้ข้อมูล การสรุปความ และแสดงความคิดเห็น กลวิธีการอ่าน การเขียนในชีวิตประจำวัน การอ้างอิง และการใช้พจนานุกรม เพื่อการอ่านและการเขียน โดยใช้สื่อระบบสารนิเทศ และฐานข้อมูลอิเล็กทรอนิกส์

ศึกษาเพื่อพัฒนาทักษะในการอ่าน การเขียน การเจรจาภาษาต่างประเทศด้านการจัดการโลจิสติกส์ทั้งทางทฤษฎีและทางปฏิบัติ โดยใช้กรณีศึกษาเพื่อเพิ่มทักษะการสื่อสาร

ศึกษาแนวคิดพื้นฐานและหน้าที่ทางการตลาด สภาพแวดล้อมทางการตลาด ระบบข้อมูลทางการตลาดและการวิจัยการตลาด พฤติกรรมผู้บริโภค การแบ่งส่วนตลาด การเลือกตลาดเป้าหมาย การวางตำแหน่งผลิตภัณฑ์ การบริหารผลิตภัณฑ์ การตั้งราคา ช่องทางการจัดจำหน่ายและการกระจายสินค้า การส่งเสริมการตลาด การตลาดเพื่อสังคม การตลาดระดับโลก การวางแผนและการบริหารการตลาดอย่างมีจรรยาบรรณ

(ภาษาไทย) การใช้ภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารในสถานการณ์ต่างๆในชีวิตประจำวัน ตลอดจนความตระหนักด้านวัฒนธรรมของไทยและวัฒนธรรมตะวันตก รวมทั้งการสืบค้นสารนิเทศทางอิเลคทรอนิกส์ การอ้างอิง และเรียนรู้ จากสื่อการเรียนต่างๆ ฐานข้อมูลอิเลคทรอนิกส์และสิ่งพิมพ์

(ภาษาอังกฤษ) English for daily life communication with Thai and western cultural concern; electronic information retrieval; making references and learning from electronic databases and printing materials.

(ภาษาไทย) ศึกษาแนวคิดพื้นฐานและหน้าที่ทางการตลาด สภาพแวดล้อมทางการตลาด ระบบข้อมูลทางการตลาดและการวิจัยการตลาด พฤติกรรมผู้บริโภค การแบ่งส่วนตลาด การเลือกตลาดเป้าหมาย การวางตำแหน่งผลิตภัณฑ์ การบริหารผลิตภัณฑ์ การตั้งราคา ช่องทางการจัดจำหน่ายและการกระจายสินค้า การส่งเสริมการตลาด การตลาดเพื่อสังคม การตลาดระดับโลก การวางแผนและการบริหารการตลาดอย่างมีจรรยาบรรณ

(ภาษาอังกฤษ) Learn basic concepts and marketing functions. Marketing environment information systems, marketing and market research. customer behavior  Market  Segmentation  Selecting  a  target  market Product  positioning  Product management,  pricing,  distribution  channels  and  product  distribution. Promotion Social Marketing Global Marketing Planning and execution of marketing ethics.